Раздзелы сайта

Галоўная

Аб установе

Рэжым работы 

    ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ

"ДЗІЦЯЧЫ САД аг. ЧУДЗІН"

панядзелак-пятніца

з 7.30 да 18.00

субота, нядзеля - выхадныя дні

Гадавые задачы работы

ДУА «Дзіцячы сад аг. Чудзін»

на 2024/2025 навучальны год 

1.) Працягнуць работу па ўкараненні ў адукацыйны працэс сучасных форм і метадаў -аздараўленчай дзейнасці, накіраванай на ўмацаванне здароўя выхаванцаў, беражлівых і ўважлівых адносін да яго захавання.

Чаканы вынік

ДЗЕЦІ:

1. Палепшылі паказчыкі ўласнага здароўя і фізічнага развіцця, знізіўшы колькасць выпадкаў захворванняў і іх працягласць.

2. Паглыбілі, пашырылі і аптымізавалі ўяўленні аб здаровым ладзе жыцця, фактарах, якія спрыяльна ўплываюць на ўмацаванне здароўя чалавека.

3. Каштоўнасна і з разуменнем ставіцца не толькі да свайго здароўя, але і да здароўя навакольных.

ПЕДАГОГІ:

1. Стварылі аптымальныя спрыяльныя ўмовы для эфектыўнай арганізацыі дзейнасці па аздараўленні выхаванцаў, выхаванні ў іх культуры здароўя.

2. Павысілі свой прафесійны ўзровень у пытаннях выкарыстання сучасных форм і метадаў фізкультурна-аздараўленчай работы з дзецьмі дашкольнага ўзросту, фарміравання асноў здаровага ладу жыцця.

3. Максімальна далучылі бацькоў да ўдзелу ў аздараўленчай дзейнасці дзіцячага сада.

БАЦЬКІ:

1. Актывізавалі пачуццё ўласнай адказнасці за жыццё, здароўе і бяспеку сваіх дзяцей, сталі для іх прыкладам у фарміраванні свядомага стаўлення да здароўя, патрэбнасці ў рухальнай актыўнасці.

2. Сістэматызавалі і пашырылі веды аб магчымасцях сям'і ў выхаванні здаровага дзіцяці праз нетрадыцыйныя методыкі аздараўлення.

3. Далучыліся да здаровага ладу жыцця з дапамогай актыўнага ўдзелу ў фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах, якія праводзяцца ва ўстанове дашкольнай адукацыі.

 

   2.)Удасканальваць дзейнасць педагагічнага калектыва па выхаванні маральных якасцей асобы дзіцяці праз шырокае выкарыстанне ў практыцы работы сюжэтна-ролевых гульняў.

Чаканы вынік

ДЗЕЦІ:

1. Значна папоўнілі багаж уяўленняў аб сацыяльна-значных маральных якасцях асобы, маральных нормах паводзін, прынятых у грамадстве.

2. Праяўляюць імкненне да выканання маральных правіл і этычных норм пазітыўнага міжасобаснага ўзаемадзеяння, жаданне паступаць у адпаведнасці з імі.

3. Навучыліся супрацоўнічаць у гульнявой і іншых відах дзейнасці, імкнучыся не дапускаць канфліктных сітуацый, або пісьменна вырашаць іх, ужываючы пры гэтым маральныя якасці асобы, паважлівае стаўленне да аднагодкам.

4. Узбагацілі свой гульнявы ​​досвед.

ПЕДАГОГІ:

1. Стварылі маральна-арыентаванае гульнявое асяроддзе, якая спрыяе пашырэнню ўяўленняў аб этычных нормах паводзін.

2. Сістэматызавалі і пашырылі тэарэтычныя веды, удасканальвалі практычныя ўменні ў пытаннях арганізацыі работы па маральнаму выхаванню дзяцей, павысілі ўзровень кампетэнтнасці па праблеме шырокага выкарыстання сюжэтна-ролевай гульні ў гэтым напрамку дзейнасці.

3. Павысілі кампетэнтнасць бацькоў па праблеме стварэння спрыяльных умоў для выхавання гуманных пачуццяў і гульняў ва ўмовах сям'і.

БАЦЬКІ:

1. Арганізавалі для дзіцяці эфектыўную гульнявую прастору з улікам асноўных прынцыпаў маральнага выхавання.

2. Сталі актыўнымі ўдзельнікамі сумесных з дзецьмі гульняў, разумеюць іх важнасць і значнасць для маральна-этычнага развіцця сваіх дзяцей.

3. Праяўляюць высокую зацікаўленасць работай групы і ўстановы дашкольнай адукацыі ў гэтым напрамку дзейнасці.

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

"Дзіцячы сад аг.Чудзін"

         Гістарычная даведка

   Яслі-сад заснаваны 1 верасня 1990 г. калгасам "Зара".

    17.10.1994 г. перададзены на баланс Ганцавічскага РАА і яму прысвоены №16.

           Дзіцячы сад сёння

    Працуе: 1 клас, 2 рознаўзроставыя групы.

    Загадчык: Барсукевіч Антаніна Уладзіміраўна