Раздзелы сайта

Галоўная

Гурток " Англійская мова"

  Навучанне англійскай мове - гэта педагагічны працэс, які дазваляе з дапамогай спецыяльных прыёмаў перадаць дзіцяці неабходныя звесткі аб навакольным, сфармаваць адпаведны слоўнік, а таксама найважнейшыя маўленчыя ўменні і навыкі. Праца гуртка накіравана на максімальнае раскрыццё індывідуальных здольнасцяў дзяцей у авалоданні базавым узроўнем замежнай мовы. На навучанне іх уменню мець зносіны з дарослымі і аднагодкамі на замежнай мове; заняткі праводзяцца на аснове розных відаў дзіцячай прадметна-практычнай дзейнасці (гульня, маляванне, спевы, танцы).

  Актуальнасць стварэння гуртка выцякае з патрэбаў сучаснага грамадства ў зносінах.

     Вывучэнне замежнай мовы спрыяе:

- развіццю псіхічных працэсаў, неабходных для фарміравання моўных здольнасцей і камунікатыўных уменняў дзяцей, адвольнасці паводзін, устойлівасці увагі, памяці, мыслення;

- ўдасканаленні ўсіх бакоў мовы, пашырэнню слоўнікавага запасу, развіццю маўленчага слыху;

- сацыялізацыі асобы дзіцяці праз зносіны з дарослымі і аднагодкамі;

- развіццю эмацыйна-валявых якасцяў;

- развіццю творчых здольнасцяў;

Мэта гуртка:

  развіццё здольнасцяў дзяцей мець зносіны на замежнай мове.

Задачы:

- развіваць пазнавальную сферу дзейнасці, а менавіта: мысленне, памяць, уяўленне;

- развіваць эмацыйную сферу;

- фарміраваць вымаўленчыя навыкі;

- авалодваць лексіка-граматычным матэрыялам па тэмах, блізкім дзецям (жывёлы, адзенне, колеру, сваякі, геаметрычныя фігуры).

  Змест праграмы гуртка ўключае ў сябе моўны матэрыял (фанетыка, лексіка, граматыка):

- успрыманне развіваецца праз пастаяннае ўжыванне элементарных англійскіх слоў, кароткіх выразаў, рэгулярную прапрацоўку міні дыялогаў;

- распазнаванне і ўжыванне простых слоў і выразаў адбываецца падчас гульнявой, творчай і вучэбна-пазнавальнай дзейнасці;

- прынцып вядзення моўнага матэрыялу адбываецца ад простага да складанага (назоўнік прыметнік);

- ужыванне адзінага і множнага ліку;

- знаёмства з артыклямі, займеннікамі, дзеясловамі, назоўнікамі і прыметнікамі.

    У працы гуртка выкарыстоўваецца гульнявой від дзейнасці, так як у працэсе гульні развіваецца пазнавальная і творчая актыўнасць дзяцей. Гульня прывучае дзяцей да разумовай працы і вучэбнай працы, спрыяе развіццю дапытлівасці, дапытлівасці і кемлівасці. Акрамя дыдактычных гульняў выкарыстоўваецца зрокавая нагляднасць (маскі, малюнкі, цацкі і г. д.).