Навучанне англійскай мове - гэта педагагічны працэс, які дазваляе з дапамогай спецыяльных прыёмаў перадаць дзіцяці неабходныя звесткі аб навакольным, сфармаваць адпаведны слоўнік, а таксама найважнейшыя маўленчыя ўменні і навыкі. Праца гуртка накіравана на максімальнае раскрыццё індывідуальных здольнасцяў дзяцей у авалоданні базавым узроўнем замежнай мовы. На навучанне іх уменню мець зносіны з дарослымі і аднагодкамі на замежнай мове; заняткі праводзяцца на аснове розных відаў дзіцячай прадметна-практычнай дзейнасці (гульня, маляванне, спевы, танцы).
Актуальнасць стварэння гуртка выцякае з патрэбаў сучаснага грамадства ў зносінах.
Вывучэнне замежнай мовы спрыяе:
- развіццю псіхічных працэсаў, неабходных для фарміравання моўных здольнасцей і камунікатыўных уменняў дзяцей, адвольнасці паводзін, устойлівасці увагі, памяці, мыслення;
- ўдасканаленні ўсіх бакоў мовы, пашырэнню слоўнікавага запасу, развіццю маўленчага слыху;
- сацыялізацыі асобы дзіцяці праз зносіны з дарослымі і аднагодкамі;
- развіццю эмацыйна-валявых якасцяў;
- развіццю творчых здольнасцяў;
Мэта гуртка:
развіццё здольнасцяў дзяцей мець зносіны на замежнай мове.
Задачы:
- развіваць пазнавальную сферу дзейнасці, а менавіта: мысленне, памяць, уяўленне;
- развіваць эмацыйную сферу;
- фарміраваць вымаўленчыя навыкі;
- авалодваць лексіка-граматычным матэрыялам па тэмах, блізкім дзецям (жывёлы, адзенне, колеру, сваякі, геаметрычныя фігуры).
Змест праграмы гуртка ўключае ў сябе моўны матэрыял (фанетыка, лексіка, граматыка):
- успрыманне развіваецца праз пастаяннае ўжыванне элементарных англійскіх слоў, кароткіх выразаў, рэгулярную прапрацоўку міні дыялогаў;
- распазнаванне і ўжыванне простых слоў і выразаў адбываецца падчас гульнявой, творчай і вучэбна-пазнавальнай дзейнасці;
- прынцып вядзення моўнага матэрыялу адбываецца ад простага да складанага (назоўнік – прыметнік);
- ужыванне адзінага і множнага ліку;
- знаёмства з артыклямі, займеннікамі, дзеясловамі, назоўнікамі і прыметнікамі.
У працы гуртка выкарыстоўваецца гульнявой від дзейнасці, так як у працэсе гульні развіваецца пазнавальная і творчая актыўнасць дзяцей. Гульня прывучае дзяцей да разумовай працы і вучэбнай працы, спрыяе развіццю дапытлівасці, дапытлівасці і кемлівасці. Акрамя дыдактычных гульняў выкарыстоўваецца зрокавая нагляднасць (маскі, малюнкі, цацкі і г. д.).