Гадавые задачы работы
ДУА «Дзіцячы сад аг. Чудзін»
на 2024/2025 навучальны год
1.) Працягнуць работу па ўкараненні ў адукацыйны працэс сучасных форм і метадаў -аздараўленчай дзейнасці, накіраванай на ўмацаванне здароўя выхаванцаў, беражлівых і ўважлівых адносін да яго захавання.
Чаканы вынік
ДЗЕЦІ:
1. Палепшылі паказчыкі ўласнага здароўя і фізічнага развіцця, знізіўшы колькасць выпадкаў захворванняў і іх працягласць.
2. Паглыбілі, пашырылі і аптымізавалі ўяўленні аб здаровым ладзе жыцця, фактарах, якія спрыяльна ўплываюць на ўмацаванне здароўя чалавека.
3. Каштоўнасна і з разуменнем ставіцца не толькі да свайго здароўя, але і да здароўя навакольных.
ПЕДАГОГІ:
1. Стварылі аптымальныя спрыяльныя ўмовы для эфектыўнай арганізацыі дзейнасці па аздараўленні выхаванцаў, выхаванні ў іх культуры здароўя.
2. Павысілі свой прафесійны ўзровень у пытаннях выкарыстання сучасных форм і метадаў фізкультурна-аздараўленчай работы з дзецьмі дашкольнага ўзросту, фарміравання асноў здаровага ладу жыцця.
3. Максімальна далучылі бацькоў да ўдзелу ў аздараўленчай дзейнасці дзіцячага сада.
БАЦЬКІ:
1. Актывізавалі пачуццё ўласнай адказнасці за жыццё, здароўе і бяспеку сваіх дзяцей, сталі для іх прыкладам у фарміраванні свядомага стаўлення да здароўя, патрэбнасці ў рухальнай актыўнасці.
2. Сістэматызавалі і пашырылі веды аб магчымасцях сям'і ў выхаванні здаровага дзіцяці праз нетрадыцыйныя методыкі аздараўлення.
3. Далучыліся да здаровага ладу жыцця з дапамогай актыўнага ўдзелу ў фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах, якія праводзяцца ва ўстанове дашкольнай адукацыі.
2.)Удасканальваць дзейнасць педагагічнага калектыва па выхаванні маральных якасцей асобы дзіцяці праз шырокае выкарыстанне ў практыцы работы сюжэтна-ролевых гульняў.
Чаканы вынік
ДЗЕЦІ:
1. Значна папоўнілі багаж уяўленняў аб сацыяльна-значных маральных якасцях асобы, маральных нормах паводзін, прынятых у грамадстве.
2. Праяўляюць імкненне да выканання маральных правіл і этычных норм пазітыўнага міжасобаснага ўзаемадзеяння, жаданне паступаць у адпаведнасці з імі.
3. Навучыліся супрацоўнічаць у гульнявой і іншых відах дзейнасці, імкнучыся не дапускаць канфліктных сітуацый, або пісьменна вырашаць іх, ужываючы пры гэтым маральныя якасці асобы, паважлівае стаўленне да аднагодкам.
4. Узбагацілі свой гульнявы досвед.
ПЕДАГОГІ:
1. Стварылі маральна-арыентаванае гульнявое асяроддзе, якая спрыяе пашырэнню ўяўленняў аб этычных нормах паводзін.
2. Сістэматызавалі і пашырылі тэарэтычныя веды, удасканальвалі практычныя ўменні ў пытаннях арганізацыі работы па маральнаму выхаванню дзяцей, павысілі ўзровень кампетэнтнасці па праблеме шырокага выкарыстання сюжэтна-ролевай гульні ў гэтым напрамку дзейнасці.
3. Павысілі кампетэнтнасць бацькоў па праблеме стварэння спрыяльных умоў для выхавання гуманных пачуццяў і гульняў ва ўмовах сям'і.
БАЦЬКІ:
1. Арганізавалі для дзіцяці эфектыўную гульнявую прастору з улікам асноўных прынцыпаў маральнага выхавання.
2. Сталі актыўнымі ўдзельнікамі сумесных з дзецьмі гульняў, разумеюць іх важнасць і значнасць для маральна-этычнага развіцця сваіх дзяцей.
3. Праяўляюць высокую зацікаўленасць работай групы і ўстановы дашкольнай адукацыі ў гэтым напрамку дзейнасці.